انواع پاورپوینت ها و تحقیقات آماده در تمام رشته ها و شاخه های علمی و غیرعلمی
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی، از طریق تلگرام یا پیامک به شماره همراه زیر اطلاع دهید، ما در سریعترین زمان پاسخگو خواهیم بود: 09141594468

دانلود ترجمه مقاله با عنوان خانواده های کم درآمد - 11 صفحه وورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

دانلود ترجمه مقاله با عنوان خانواده های کم درآمد - 11 صفحه وورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

این مقاله به بررسی استراتژی های مقابله متناقض به کار گرفته شده توسط خانواده های کم درآمد پرداخته است که از طریق مصاحبه با 30 خانواده در بریتانیا، نشان داده است که افراد برای جلوگیری از اثرات اجتماعی انگ خوردن و کاهش تهدید هویت اجتماعی شروع به استراتژی مقابله ای می کنند. به طور خاص، خانواده ها در مصرف آشکار درگیر و بر حصول اطمینان از دسترسی کودکان به مارک های "درست" ، تاکید می کنند. این را می توان در دو راه متضاد تفسیر کرد. مصرف کنندگان کم درآمد، ممکن است به عنوان مقابله با به چالش کشیدن درک متن فرهنگ مصرف کننده در جهت بهبود استاندارد زندگی برای خانواده های آنان عمل کنند. با این وجود با گفتمان طبقه اطراف آن "چاو" فرهنگ و مادران مجرد، نشان داده است که استراتژی های مقابله ای به کار گرفته شده برای رسیدن به تایید در واقع انگ زدن بیشتر و به جای ایجاد مطالعه به نتیجه مخالف طرد و به حاشیه رانده شدن مجر شده است.

 

کلید واژه ها

 

علامت های تجاری، مصرف، مقابله، فقر، کیفی، انگ

 

مقدمه

 

می توان  به طور گسترده ای اذعان کرد که مصرف کنندگان در درون فرهنگ مصرف کننده زندگی می کنند (فدرستون، 1990) که در آن انتظار می رود که مصرف کنندگان برای پاسخ به وسوسه بازار اقدام کنند. خرید و مصرف مصرف کنندگان با ارائه منابع برای ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری هویت، که به نوبه خود حالت عادی مصرف کننده را ارائه می دهد (بیکر، 2006). در این زمینه، کسانی که در فرصت های مصرف محدود طرد و انگ زدن روبرو هستند (انرژی، 2005). این مقاله به مصرف کنندگان کم درآمد که در مواجهه نسبی فقر را دلیل عدم توانایی خود برای به دست آوردن کالاها و خدمات مورد نیاز برای یک 'رفاه کافی' و استاندارد 'اجتماعی قابل قبول از زندگی در نظر می گیرند پرداخته است. (دارلی و جانسون، 1985: 206). فقر از یک وضعیت مادی، آن هم در یک حالت روانی و اجتماعی به عنوان " ضعیفی که جامعه مصرف کننده از افراد مبتلا به عدم دسترسی به یک زندگی عادی خوشحال هستند، نشات می گیرد.( باومن ، 2005 : 38 ) . مصرف کنندگان کم درآمد بر خلاف همتایان مرفه تر خود، به طور مستمر ( دوباره ) ساخت هویت مصرف کننده ندارند.

تحقیق در مورد خروج مصرف کننده مورد نظر، که راهبردهای مقابله ای به کار گرفته شده برای جلوگیری از انگ زدن و مخالفت های اجتماعی است را پیگیری می کند. این تحقیقات نشان می دهد که افراد کم درآمد می تواند موقعیت خود را بهبود و توسعه داده و اعتماد به نفس خود را برای استراتژی های خلاق برای پاسخ به خواسته های خانواده شروع کنند (همیلتون ، 2009؛ همیلت، 2006). با این حال، تجزیه و تحلیل خواهد شد که راهبردهای مقابله ای که به نظر می رسد عملکردی را نشان می دهد و در سطح خرد موثر ممکن است نتایج پیش بینی نشده داشته باشد، اگر در نظر گرفته اند در صورتی که در چارچوب گسترده تر اجتماعی در نظر گرفته شوند. با توجه به مواد در حال حاضر منتشر شده در گفتمان چاو(به عنوان مثال هیوارد و یار ، 2006؛ Nayak ، 2006؛ تایلر ، 2008) ، آن را پیشنهاد کرد که استراتژی های مقابله ای به کار گرفته شده توسط خانواده های کم درآمد برای پنهان کردن فقر و به تصویر کشیدن یک تصویر اجتماعی قابل قبول واقع می تواند لکه های ننگ در آینده را از بین ببرد. به طور خاص، ما به دو پرسش تحقیق خواهیم پرداخت. اول، چه راه کاری زندگی در مصرف با کم درآمد برای کنار آمدن با آن وجود دارد؟ دوم، چگونه می توانید از این استراتژی ها مقابله شود؟ تفسیر با اشاره به مواد منتشر شده در مورد خروج مصرف کننده با تمرکز بر تجربه از فقر زندگی می کردند و همچنین گفتمان اجتماعی، این رویکرد ترکیبی منحصر به فرد و سطح کلان تجزیه و تحلیل با هدف ارائه یک تصویر کامل تر از واقعیت های زندگی در خانواده های کم درآمد شکل گرفته است.

این مقاله یک مرور کلی بر مصرف کنندگان کم درآمد با تأکید بر آغاز مقابله با فقر است. بعد، رویکرد کیفی روش شرح داده خواهد شد. این یافته ها با سه تصویر شرح داده شده آغاز خواهد شد که تجربه زندگی کردن شرکت کنندگان فقیر است. پارادوکس مصرف در فقر و سپس در مورد بحث ارتباط با هر دو استراتژی اجتناب از انگ و احساس توانمندی. اول، آن را نشان می دهد که راهبردهای مقابله ای می تواند احساس قدرت و ارزش خود را ایجاد کند. دوم، آن را نشان خواهد داد که راهبردهای مقابله ای به کار گرفته شده برای رسیدن به تایید در واقع انگ زدن بیشتر و به جای ایجاد گنجاندن ممکن است مخالفت برانگیز باشد. سر انجام نتیجه طرد و به حاشیه رانده شدن است. جوزف مصرف کنندگان کم درآمد را (2009) در گزارش فقر و محرومیت اجتماعی نشان داد که در 2007-8، 13.4 میلیون نفر در بریتانیا در خانواده کم درآمدی زندگی می کنند، که به نمایندگی از حدود یک پنجم از جمعیت هستند. این اشاره به یک خانواده با درآمد کمتر از 60 درصد از متوسط ​​درآمد خانوار انگلیسی در آن سال است که با این حال، با وجود چنین آماری، فقر خارج از هنجارهای فرهنگ مصرف کننده باقی مانده است.

برای دانلود کل ترجمه از لینک زیر استفاده کنید:


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
article_922471_5062.zip204.4k